неделя, 27 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

- Вчера те видях с едно младо момиче. Това дъщеря ти ли беше? – Да, дъщеря ми. Но ти за всеки случай не казвай на жена ми.

***

Бензинът поскъпва, храната поскъпва, токът поскъпва... Радостта дойде оттам, откъдето най-малко я очаквахме - цената на яхтите спада!

***

Мъж отишъл на Централна гара в София, за да си купи билет:
- Имате ли билети за Козлодуй?
- Разбира се.
- Искам един билет - най-далече от тоалетната, в последния вагон.
- Добре. Нещо друго?
- A циганите пред мен, които си купиха билети, може ли с тях в едно купе да бъда?
- Може, щом искате...
- Чудесно, дайте един билет!
Купил той билета, прибрал се вкъщи, а жена му от кухнята се провикнала:
- Скъпи, купи ли билет за мама?
- Няма да повярваш, последният взех!

***

Ако жената зад волана дава ляв мигач, това съвсем не означава, че ще завие надясно. Тя спокойно може да продължи и направо.

***

Сър Джон се прибира от Франция и вижда надпис с урина на снега пред замъка:
"Сър Джон е идиот!"
Дълбоко възмутен нахълтва в кабинета си и се обажда в Скотланд Ярд. Един мазен глас насреща отговаря:
"Сър Джон, ще ви съобщим резултатите от разследването точно след двадесет минути!"
След двадесет минути телефонът звъни и същият глас съобщава:
"Резултатите от разследването, сър: Урината е на вашия шофьор, почеркът е на жена ви.”

***

Съпругата се сърди:
- Цял ден все кръстословици решаваш. Погледни и мен, кажи ми някоя мила дума...
- С колко букви?


***

Всяка сутрин вицове