вторник, 29 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

СмЕх

Oбява на строителна фирма: "Строим бързо, качествено и евтино - изберете две от трите!”

***

Японците така и не са изобретили нещо, което българинът да не може да счупи.

***

Пристигат Продиджи в София. На летището ги посреща девойка в носия, в ръцете си носи както е обичая хляб и сол. От самолета излиза Кеийт Флинт, приближава се към момичето, накланя се към солта, закрива с пръст едната ноздра, шумно вдишва солта и с възторг произнася:
- Прекрасна страна! Никъде не са ни посрещали така!

***

- Ленче, какво най-много харесваш в мъжете?
- Умът.
- А още?
- Външността.
- А още?
- Интелигентността.
- А още?
- Галантността.
- А още?
- Хуморът.
- А още?
- Силата.
- А още?
- Слушай, всеки момент ще изгубя търпение и ще ти кажа истината...

***

Новата рокля за жената е като четвъртата водка за мъжа,главата леко замаяна,и ти се струва че всички искат да правят с тебе с*кс!

***

Вечер. Проливен дъжд. На вратата на кръчмата "Св. Георги и змеят" чука пътник. Вратата отваря свирепа кръчмарка. Пътникът се обръща към нея с думите:
- Аз съм беден пътник, цял ден съм пътувал, уморен съм и съм гладен, но нямам никакви пари....
Кръчмарката изръмжава зловещо:
- Марш от тук!
Пътникът:
- А мога ли да говоря със Св. Георги...

***

Малко момченце се загубило в мола и започва да плаче. Охраната се опитва да го успокои, а някаква лелка назидателно мърмори:
- Хлапе, трябва да се държиш за полата на майка си!
- Пробвах! Ама не я стигам.

***
ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ