четвъртък, 3 април 2014 г.

ВИЦОВЕ


СмЕх! 

Волен бил патриот, щял да сваля правителството ако приеме санкции срещу Русия.

***
В магазин за дрехи: Клиент:Извинете от каква кожа е това яке? Продавачката:Ами от китайска!
***
Истинският българин не пита къде е тоалетната. Той сам решава къде да бъде тя!
***
Когато се запознаеш с момиче, тя ти говори с очи! Когато ти стане любовница, ти говори с тяло! А, когато ти стане жена... не млъква
***
"Стани богат". Благой отговаря за ХХХХ лева ...
Въпросът е:
- Коя е столицата на Италия?!
а) Рим ....
б) Милано ....
в) Венеция ...
г) Верона ...
Благо мисли, мисли... и казва:
- Аз ще използвам жокер "Помощ от приятел" и искам да се обадите на моя приятел Наско...
Обаждат се на Наско и Благо го пита:
-Как си бе, Наско, приятелю стар, какво ново има?! Как са жената, децата...
И така си бърборят... Сирената свири, а Ники Кънчев го пита:
- Благо, и защо не го попита за отговора, бе?!?!
- А, бе...аз знам отговора, но исках да се чуем, че е чак в Австралия..
***
В една фирма хората работели яко.
Работното време било от 9.00 до 17.30,
но всички идвали в 7.00 и работели до 21.00
Един от служителите обаче започнал да идва в 9.00
и да си тръгва в 17.30.
Шефът му го извикал и му казал:
Колега, то лошо няма, все пак това е работното време,
но правите лошо впечатление на останалите.
Служителят отвърнал:
- Шефе, но аз съм в отпуска ...
***
Хлапе се буди в 2 през нощта:
- Мамо, разкажи ми приказка!
- Спи! Баща ти като се прибере, ще ни разкаже и на двамата...