неделя, 6 април 2014 г.

Вицове

Топ СмЕх

Това са най-харесваните от читателите на Таралеж вицове за тази седмица. Топ3 от над 50 вица
***
Съпруг се прибира по-рано от работа и заварва жена си да лежи в спалнята. Пита я какво се е случило, тя отговаря:
- Зле ми е, със сърцето имам проблем. Моля те, иди до аптеката да ми вземеш някакви лекарства.
Влиза съпругът в дневната, за да си вземе портфейла, а там - синът им.
- Ти какво правиш тук? Защо не си до майка си, болна е.
- Чичо Симо е там, скрил се е в гардероба.
Връща се мъжът в спалнята, отваря гардероба и вижда съседа вътре.
- Симо, ти откачи ли, бе? Жена ми е на смъртно легло, а ти с детето на криеница играеш.
***
Върви новия горски из гората и записва животните в тефтера. По едно време гледа някакво странно животно:
- Ти к'во си?
- Ми, вълколис!
- Е как така?
- Ами вълка на@бал лисицата и ей ме на!
- Хммм, - казал горският - така ще те запиша.
Повървял, повървял и к'во да види - едно кафяво и още по странно животно с дълги уши.
- Ти к'во си бе? - пак попитал нашият човек.
- Ми, мечкозаек!
- Е как така?
- Ами мечока на@бал зайката и ей ме на!
- Добре, така ще те запиша.
Върви пак и гледа едно животно, доста по-малко от предишните:
- Ти к'во си?
- Конска муха!
- Аaaа, егаси и извратената гора...
***
Изследователски кораб втори месец стои безцелно в морето. От скука екипажът започва да пие. Капитанът решава да изкорени вредния навик:
- От утре водката да се хвърли зад борда!
Надвисва гробна тишина, а от задната редица някой се обажда:
- Отдавна трябваше!
Вбесеният екипаж изригва:
- На вас, водолазите, кой ви е давал думата!?!