четвъртък, 15 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

СмЕх

Разликата между жените и мъжете е, че жените най-често ги боли глава нощем, а мъжете - сутрин.
***

Заради политиците не ходим на избори, заради поповете не ходим на църква, само едни бармани ни останаха...
***

В магазина:
- Извинете, нямам дребни за да Ви върна. Да ви дам вместо това пет дъвки с Мики Маус?
- Аз да не съм дете?! Дайте ми с Терминатора...
***

Да станеш в 6 за работа било гадно. Но да станеш в 4 за риба било почивка, a?...
***

Не обичам да ходя на избори. Това което искам да пусна, не влиза през прореза на урната
***

Враца, болницата:
- Трудно ми е да Ви пóстава диагноза ... Вероятно причината е алкохола.
- Епа, тогива да до'да, коги си трезвен ...
***

- Мъжо,мъжо! - нарежда Пена. Като ходиш с този камион по света внимавай много.Да бягаш от жените,че имало много лоши болести. Заразиш ли ме цялото село ще пламне.

Всяка сутрин нови вицове