понеделник, 19 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

СмЕх

Като те исках едно време, ти не щеше, нали? Ами живей си сега с мъжа- милионер и трите си деца на Малдивите, като ти е толкова акъла!
***

- Татко, какво значи "прилично момиче"?
- Прилично момиче, сине, това е момиче, за което само ти знаеш колко неприлично може да бъде!

***

След време днешните млади жени ще остареят и ще се хвалят на внучетата си: "Знаеш ли баба ти каква беше като млада? На всяка снимка имах по сто лайка!"....
***

Пътува някакъв пич във влака и на някаква гара в купето му влиза семейство - мъж, много грозна жена, пубер на 15 и лапе на 6-7 години. Пътуват си те и по едно време нашия човек пита мъжа:
- Близнаци, а?
- Какви близнаци, бе?! Не виждаш ли каква им е възрастовата разлика?
Продължава пътуването и след около час нашия пак:
- Абе близнаци са!
- Не са бе, човек. Единия е на 15, другия на 6. Не виждаш ли сам?
И вече стигнали до друга гара, семейството тръгва да се изнизва и нашия направо хваща човека за ръката и го пита:
- Човек, не може да не са близнаци!!!
- Абе ти побъркан ли си? Къв е тоя малоумен въпрос? Не ги ли виждаш?
- Абе виждам ги аз, ама просто не мога да повярвам, че си я е... тая два пъти.
***

Чатят си две самотни бабички-наборки, едната нашенка, другата емигрирала преди бая години, в Германия.
"Германката":
- Аз си имам приятел.
- Браво! И как е?
- Ами всеки вторник той идва у нас, аз му готвя айсбайн, той носи цветя, вино и бонбони, хапваме, пийваме, после се прегръщаме и пеем тиролски песни...
- Секс не правите ли?
- Ами той е импотентен, ма Златке, затова не правим секс...
- И аз съм горе-долу така - всеки ден след работа при мен се качва бай Иван от втория етаж, ядем каквото има, пием каквото е останало, после правим секс...
- Правите секс ???
- Какво да правим, ма Станке, ние не знаем тиролски песни!
***

"Прасето е универсално живото, от него се използва всичко:месото за ядене, кожа за ръкавици, четина за четки и името му за обида..."

Всяка сутрин нови вицове