сряда, 28 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

СмЕх

Листата на БСП е като тотото - всяко число може да излезе
***

Днес дадох на жената да разбере какво ми е, като ме мъкне по магазините. Влязохме в 11 кръчми и във всяка пробвах ракията и мезето, а после се върнахме в първата....
***

Мъж и жена на рецепцията в мотела. Мъжът:
– Бихме искали да наемем стая за 5 минути.
– Но това не е възможно! - a жената (мрачно):
– Възможно е, повярвайте ми!
***

Интервю с ром:
- Защо правиш толкова много деца, като нямаш пари?
- Па харесва ми технологията бе, бате...
***

Помните ли, как в детството забърквахме пясък и вода и наричахме това манджа?
Някои жени и до сега готвят така...
***

Врачански реплики за свалка:
1. Ти не усещаш ли, че цела вечер ти се стръвим?
2. Начи иде ми да та фръла на рамо и да си та носа дом!
3. Колко повече пиам, толкова по та аресвам!
***

- Миличък, къде си бил?
- Тичах.
- А защо фанелката ти е суха, а гащите мокри?
- Не дотичах...

Всяка сутрин нови вицове