събота, 31 май 2014 г.

Вицове, май 2014г.

Фитнес уреди...

СмЕх

Жените шофьори са като звездите в небето - ти ги виждаш, те теб не..
***

Възрастен дядо, който от дълги години не чува, най-накрая се престрашил да отиде на лекар, който му поставил слухов апарат.
След 1 месец лекарят и дядото се срещат и лекарят пита:
- Как си? Роднините ти сигурно много се радват, че вече чуваш добре?
- Аз не съм им казал нищо – само седя и слухтя. Вече 3 пъти си преправям завещанието.
***

Лорд Джон излиза рано сутринта на лов и казва на слугата си:
– Ще се върна за вечеря.
Обаче се връща още на обяд. Слугата го пита:
– За още патрони ли се връщате, сър?
– Не, за още кучета.
***

Готов съм за петъка. Мобилният е зареден, портфейлът също, а в джоба ми има бележка с моя адрес.
***

Окончателно разбрах,
че животът ми е кофти,
когато черната котка ми направи път..
***
- Пушите ли?
- Не
- Пиете ли ?
- Не
- Наркотици?
- Не
- А как разпускате?
- Не се напрягам…
***

Тя се огледа и разбра, че единственият начин да изглежда добре на плажа, е да измине тези 400 километра до морето пеша.

Всяка сутрин нови вицове