сряда, 14 май 2014 г.

Бербатов: "Днес се събудих с откритието, че участвам в предизборна кампания..."

"Днес се събудих с откритието, че участвам в предизборна кампания. Утре може да е друга
партия или фирма, припознала ме като своя човек."

Това написа в профила си във фейсбук футболистът Димитър Бербатов след материал на Нова телевизия, че календарчета с номера на бюлетината на ДПС с образа му се разпространяват в Свиленград от няколко дни.

"Това с календарчето и номера на бюлетината нито е невинно, нито изглежда да е направено без знанието на авторите и бенефициентите, още повече, при липсата на официална реакция и разграничаване от страна на съзнателно или несъзнателно замесените в това", посочва още спортистът.

"Аз съм Димитър Бербатов. Името ми на милиони фенове на футбола по света им говори нещо. Днес вкарвам голове за „Монако“. Имам и фондация - кауза, зад която публично съм застанал.

Нека е ясно! Когато реша да застана зад нещо друго или да бъда лице на каквото и да било, ще го направя, както съм го правил и досега - публично и официално. Всичко останало е безогледно и недопустимо използване на името и образа ми без мое съгласие", пише още той.