събота, 17 май 2014 г.

Ето я снимката на Плевнелиев и Деси Тенекеджиева

Талантливата актриса Деси Тенекеджиева искрено се възмути от фотос, който водещият Сашо
Диков показа в предаването си по Нова телевизия.

На снимката се вижда как тя и президентът Росен Плевнелиев са особено близко един до друг, а перспективата, от която е направен кадърът, намеква за интимност между двамата.

Красивата и талантлива дама буквално се развика в ефир на Диков: "Може ли да я свалиш веднага, възмутена съм". Тя бе толкова ядосана, че за малко да се разридае.

"Аз не съм Мариана Попова за щастие, ако ме разбираш какво искам да кажа", заяви Тенекеджиева, намеквайки за тиражираните информации за връзка на колежката си с предишния държавен глава Георги Първанов.

Тенекеджиева обясни, че снимката е правена по време на връчването на наградите на фондацията "Стоян Камбарев" на 12 май. Отличията на името на известния театрален режисьор от 90-те години се раздават на млади творци, показали нетрадиционен поглед и забележителни постижения в някоя от областите на изкуството. Самият Плевнелиев е бил поканен да връчи главната награда в церемонията, която се проведе в "София лайв клуб".

"Нормално е той като основен гост и аз като основен домакин да сме заедно на наградите", заяви актрисата.

Тя каза, че всички хора на изкуството, които се били събрали на церемонията, уважават изключително много президента Росен Плевнелиев, включително и заради постиженията му преди да влезе в политиката. "Той е държавен глава на будните и интелигентните", беше категорична актрисата. Тя бе убедена, че тиражираната снимка е политическа атака, имаща за цел да уязви директно Плевнелиев.