сряда, 11 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

Скеле...

СмЕх

Политик се изповядва. Отчето го пита:
- Какъв е грехът ти синко?
- Много съм алчен, отче!
-Това е голям грях! Трябва да се избавиш от него!
- А как да го направя?
- Сега като излезеш от църквата дай 20 евро на първия, когото срещнеш.
- Да му дам 20 евро?!! Просто така!!!
- Да, синко, все с нещо трябва да се започне!
Политикът се съгласил. Излиза от църквата – наоколо никого. Мръднал малко в страни – гледа проститутка. Няма как – тя била първата! Приближил се към нея и й протегнал двайсетачка. Тя възроптала:
- Ама това е малко! 50 давай!
- Как 50? Отчето каза, че 20 е достатъчно!
- Е, отчето, отчето! Отчето е редовен клиент
***

"Тя искаше красива фигура, стегнати цици, дупе и плосък корем, но душата и искаше...кюфтета"
***

- Мамо, днес в училище едно дете ме нарече магаре!
- И ти какво направи?
- Хвърлих му един къч.
***

- Жена, като ми се припие бира, да ме събудиш!
- Откъде да знам кога ще ти се припие бира?!
- Абе, няма проблем, ти само ме събуди!
***

"Изтървах си телефона върху корема. Добре, че нямам плочки, иначе щеше да се потроши..."

Всяка сутрин нови вицове