понеделник, 16 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г

СмЕх

"Не е джентълменско да викаш на жена си ''коте'', само щото има мустаци..."
***

Самолет, превозващ животни, навлиза в турбуленция.
От друсането клетката на лъва се отворила и той рекъл на главния пилот:
- Ей, гладен съм, ще те изям!
Пилотът:
- Ти си царят на животните, значи си умен!
Аз карам самолета, ако ме изядеш, той ще падне, ще умреш и ти...
Лъвът се обърнал към помощник-пилота:
- Значи ще ям теб!
- Аз съм помощник-пилот, помагам, гледам уредите,
ако ме изядеш, самолетът ще падне... и ти ще умреш!
Поогледал се лъвът, видял стюардесата и рекъл:
- Край, теб вече ще те изям!
- Ами, ако искаш после тия двамата теб да оправят - яж ме!
Лъвът се замислил, повъртял се, пък си влязъл обратно в клетката.
***

Мъж си пие биричката и гледа телевизия, когато жена му се прибира вкъщи. Той я пита:
- Жена, прибра ли колата в гаража?
- Да, отчасти...
***

Два сръбски Миг-а патрулират над Сърбия по време на войната с натовците. Скука – няма вражески самолети.
Единият пилот се обажда по радиото на другия:
- Зоране, айде на бас на една сливовица, че не можеш да уцелиш оная гарга.
Зоран мисли:
- Е, за една сливова – може!
Зоран стреля по гаргата, чува се страшен взрив – летят черни отломки.
Двамата пилоти са изненадани, гаргата е още по-изненадана, а най-изненадан е пилота на сваления невидим F-117 Стелт.
***

Мъж пита жена си:
-Искаш ли да играем на каубои и индианци?
-О-о,искамм - кокетничи тя...
-БЕгай за "огнена вода" тогава.....
***

- Скъпи, пипал ли си джипиеса в колата наскоро???
- Да, проверявах колко е пътя от София до Видин...
- Ами, много ти благодаря, аз съм във Видин!!!

Всяка сутрин нови вицове