неделя, 22 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

Мотивационно коланче ...

СмЕх

Дядка влиза при доктор.
-Докторе, имам проблем.
-Какво е оплакването – заинтересувал се докторът.
-Ами. Най-обикновено. Сърцето нещо се е разхлопало.
-Какво по-точно?
-Ами... на първата - всичко е нормално. На втората - малко се задъхвам. На третата - вече не мога.
-Ехе-е-е! Дядка! Ти от какво се оплакваш? На 70 години си. Аз съм 30 години по-млад от тебе и едва смогвам да се оправя само с една.
-Ама, Докторе! Вие за какво говорите – попитал дядката?
-Как за какво? За жени, разбира се.
-Ама аз говоря за стълбището в блока.
***


Един си купил нова кола. Всички му казали, че за да му върви, ще трябва да я сефтоса с нещо чуждо в гората. Той много обичал жена си и решил да отиде с нея. Докато го правели, ненадейно се появил горският и казал:
- Глоба затова, че правите секс в гората. За теб 10 лева, а за дамата 30 лева!
- Но защо за мен 10 лева, а за жена ми 30 лева?
- Защото теб те хващам за първи път, а нея - за трети
***

Скоростта на времето може да варира значително.
Вие сте в леглото в 6:00 часа, затвярате си очите за 5 минути и като ги отворите - вече е 7:30 часа.
Вие сте в офиса в 15:00 часа, затваряте си очите за 5 минути и като ги отворите - 15:01 часа.
***

Строител пада от скелето. Около него се събира тълпа. Отгоре се чува вик:
- Еей, колеги! Поне му извадете ръцете от джобовете - да мине за трудова злополука!
***

На интервю за работа:
- Какви са вашите силни страни?
- Постоянство,Търпение!
- Благодаря ви, ние ще се свържем с вас.
- Добре, ще чакам тук.!

Всяка сутрин нови вицове