вторник, 24 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

СмЕх

Следващия нигерийски спам ще е укриващ се български банкер, търсещ на кого да прехвърли едни държавни милиони
***

Мъж се прибрал вкъщи в 2:00 сутринта, пиян. Съпругата го посрещнала гневно: - Върни се, откъдето си дошъл! Съпругът взел телефона, набрал номер и казал по телефона: - Всичко е наред, Геле. Получих разрешение!
***

След зверски запой, мъж се буди. Стаята затъмнена, на нощното шкафче бележка :"Миличък, оставила съм ти аспирин и чаша вода до бележката. В кухнята има топла шкембе чорба, а в хладилника студена бира."
Бре! Чеше се мъжа и нищо не разбира.
- Сине, аз снощи много пиян ли бях?
- Много, тате.
- Какво стана?
- Ами, първо повърна в коридора, след това припадна. Мама едвам те довлече до спалнята и адски трудно те преоблече.
- Аз казах ли нещо?
- Мииии, само като ти събуваше панталона, ти крещя "Марш, аз съм женен"
***

Бабичка, на която веднага отстъпили място да седне в трамвая, не знаела, за какво да говори през следващите петнадесет минути
***

Две бълхи се напили кьоркитюк и едната рекла:
-Пеша ли ще се върнем или ще си вземем котка ?!
***

Веднъж Американеца,французина и Бай Ганьо се озовали при един дух.
-Ако някой от вас ми покаже спорт и не мога да го позная ще го пусна да си върви,но ако го позная ще остане тук за винаги.
Първи започнал американеца.Тичал,скачал и падал.
-Волейбол-казал духът и познал.
Втори бил французина.Въртял краката си наляво-надясно и се радвал.
-Футбол-казал духът и отново познал.
Последен бил Бай Ганьо.Той въртял ръцете си в кръг и показвал среден пръст.Отново въртял ръцете си в кръг и отново показвал среден пръст......
-Добре ще те пусна да си вървиш само ми кажи какъв е този спорт???
Бай Ганьо отговорил:
-СПОРТ ТОТО-2.

Всяка сутрин нови вицове