неделя, 8 юни 2014 г.

Вицове, юни 2014г.

СмЕх

Радио Ереван:
-Какво трябва да се направи,ако тигър нападне тъща ви?
-Сам си я нападнал,сам да се и защитава.
***

Пиян клиент спи на масата. Сервитьорът минава покрай него и му вика:
- Сметката!
- Колко?
- 16!
Пияният вади 16 лева и отново заляга.
По някое време сервитьорът отново минава:
- Сметката!
- Колко?
- 16!
Пияният отново вади 16 лева и пак заляга.
Сервитьорът минава за трети път:
- Сметката!
- Колко?
- 24!
Пияндурът възроптава:
- Няма да лъжеш! 16! – и си плаща отново.
***

Ясно е, че крадецът може да разбие вратата. Заключването е заради съседите
***

Той се събуди с алармата, защото беше единственото нещо от женски род, което успя да навие снощи...
***

- Кире, защо си такъв тъжен?
- Остави! Качвам се вчера в метрото и гледам – страхотно гадже! Млада, краката й почват от ушите, истинска красавица ти казвам! И аз естествено й намигнах!
- И тя какво?
- Стана и ми отстъпи място!
***

Един мъж от село тръгнал за града на пазар. Ходил той по пазара, разгледал всичко, купил си една гъска и тръгнал да се прибира. На връщане минал през центъра и гледа - кино. Решил да види какво е това, обаче на вратата не го пуснали да влезе с гъската. Нашият мислил, мислил и я скрил в потурите. Пуснали го в киното, влязъл, филмът започнал, обаче гъската шавала непрекъснато в потурите и не му позволявала да гледа. На него му писнало и извадил главата й през дюкяна на панталона. След пет минути жената до него припаднала.
Завели я на доктор и той я пита:
- Какво се случи?
- Седя си аз в киното и до мене някакъв мъж.
Изведнъж той си извади оная работа и аз припаднах.
- Е, какво толкова? Не си ли виждала?
- А, виждала съм. Ама неговата ми ядеше от пуканките

Всяка сутрин нови вицове