неделя, 13 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

СмЕх

Aрабин завел жена си на море. Огледала се тя всички нея гледат...
- Махмуд,всички ме гледат... неудобно ми е...
- Ми как няма да те гледат ма.. к';во си оголила тези глезени?!
***

Първа среща :
- Как да те позная?
- Ще бъда с дънки, висока съм 165 см и тежа 54 кг.....
- Добре, аз съм със светло яке ще нося кантар и рулетка.
****

Как се нарича "фея" в мъжки род?
Според днешните културни норми се нарича "фей", но според старите български традиции - "феерас".
***

Човек разбира колко много приятели и роднини има, чак когато си построи къща в Созопол.
***

Манго към Айшето:
-Кво странно нещо е живота ма, Айше. Първо бяхме брат и сестра, после станахме мъж и жена, а сега си ми тъща..
***

Мъж влиза в апартамент, грабва жена, мята я на спалнята и правят бурен секс.След това я пита:
-Как ме намираш без мустаци?
-Ааа, ти ли си бил, айде моля те да изхвърлиш боклука.
***

Кола блъска човек. Пострадалият към шофьора:
- Абе, тъпанар, няма ли да се научиш да караш, бе? Вчера пак ме блъсна.
Шофьорът:
- Извинявай! Не те познах....
***

2034 година ! Младеж се навежда да си вземе бирата и Неймар му я отмъква и му вика :
- С тази левачка четвърти на световно се става.. !!!
***
Всяка сутрин нови вицове