четвъртък, 3 юли 2014 г.

Вицове, юли 2014г.

СмЕх

Само да съм чул да кажете, че eлектронно правителство в Българиия няма. От 2 седмици всичко в тая държава се движи чрез СМСи и мейли.
***

Съпругът седи пред компютъра и свирепо усмихнат играе Doom. Жена му, в опит да привлече вниманието към себе си:
- Кажи ми, защо ти е да се занимаваш с тези чудовища, след като имаш мен?
***

- Ще дойдеш ли да чуеш новите ми дискове с музика?
- А ако не ми харесат?
- Обличаш се и си тръгваш.........
***

Една тъщата мие чиниите. Показва на зетя една тенджера:
- Какво е имало тука ? Eдва успях да измия черното от нея..
- Имаше тефлоново покритие, мама ти стара !
***

Късно вечерта една жена пита съседката си:
- Можеш ли да ми дадеш точилката назаем?
- Не мога, и аз чакам мъжа ми да се прибере.
***

Това, че кучето е най-добрият приятел на човека, е мнение на човека, а не на кучето!
***

Четейки обява, че фирма търси електротехник, неволно си мислиш "какво ли е станало с предишния".


Всяка сутрин нови вицове