вторник, 12 август 2014 г.

От утре "Ало, Ваньо" поема пак митниците!

Служебният министър на финансите Румен Порожанов съобщи на пресконференция, че от утре Ваньо Танов ще бъде назначен за директор на Агенция "Митници".

Публикувам най-доброто от Ваньо Танов:

Част от телефонния разговор Борисов - Танов
"Бойко Борисов: Ало!
 Ваньо Танов: Ало!
 ББ: Какво пра’иш, Танов?
 ВТ: Нищо… пуснали сте ми съобщение, звъня на тоя номер, но ми пише, че е грешен кодът…
 ББ: Не, бе, т’ва му е ЕГН-то, бе, не мобилен.
 ВТ: А-а-а…
 ББ: Т’ва му е ЕГН-то. Т’ва е едно момче къде рита топка с мене, бе, там от Аерогарата… И там на  Манченко брат му, некъв Манченко бил, но той поне идва да рита с мене по обед, го преместил на  друго место.
 ВТ: Еми… ще го реша веднага.
 ББ: Айде, виж го и ми звънни!
 ВТ: Добре!
 ББ: Айде!
***
Ваньо Танов: "Тъй като правителството не знае докога ще остане на власт, в митниците се назначават готови хайдути" - пред Нова телевизия на 2 февруари 2014 г.
***
"Хайде, прибирай ги оттам, нали поехме ангажимент да не... Защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал (на Михаил Михов), че няма да го закачам - няма да го закачам", са част от репликите, изтекли в началото на 2011 г. в три записа на разговори между Танов, тогавашния премиер Бойко Борисов и други хора.

АУДИОЗАПИС