вторник, 16 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

3Д рисунки по нашите пътища

СмЕх

Мъж влиза с жена си в магазина.
- Двеста грама салам ей от оня - за кучета.
- Скъпи, но ние нямаме куче! - обажда се жената.
- Не джафкай!
***

Днес двегодишните могат да отключат телефон, таблет, да влязат в интернет и да пратят съобщение... А какво правех аз на две?! Ядях пясък...
***

Една обикновенна сутрин:
- Иване, ставай, че закъсняваш за училище!
- Е, не ми се става бе мамо...
- Трябва да станеш.
- Мога да ти кажа две причини, за да не ходя на училище. Учителите ме мразят и учениците ме мразят. Ако ми кажеш ти две причини, за да отида на училище, ще стана.
- Първо, си на 54 години и второ, си директор.
***

Клаксона на автомобила се използва за предупреждение, с цел предотвратяване на произшествие! ... За това се ползва и по време на сватба, но повечето пъти е късно!...
***

Попитали Радио Ереван:
- Възможно ли е Русия отново да овладее страните от бившия СССР?
Радиото отговорило:
- ПУТИНциално – да!
***
Всяка сутрин нови вицове