петък, 19 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

Рекламна война на мобилните
оператори в Казахстан

СмЕх

Въпрос:
- Как бихте формулирали понятието ”деца”?
Отговор:
- ”Деца” са третото поколение, което второто поколение, предоставя за отглеждане на първото поколение.
***

- Земя, земя, тук машина 57. Мейдей, мейдей. Снижавам за аварийно кацане. Освободете пистата и разкарайте трафика!
РВД диспечерката:
- Тъй ли? А кой ме заряза и избяга при оная рижавата Нина? Летището е затворено и не приема.
Пилотът:
- Светле, стига си се майтапила. Единият двигател прекъсва и на всичко отгоре ми свършва и горивото...
- Аз казах ли ти, че ще ми паднеш?
***

Прибира се Иванчо късно вечерта вкъщи. На вратата го посреща баща му:
- Е, пак ли си скитал по мацки, пил си, пушил си...
- Тате, завистта е лошо нещо.
***

Разговор в чата :
-Здравей ?
-Здрасти !
-Познаваме ли се ?
-Не но може да кажеш нещо !
-Аз съм Ваня. Живея в Люлин , работя като фото модел , свиря на цигулка и пиано. Също много обичам да чета поезия , пея в кварталната опера , говоря три езика. Участвам в два кръжока преподавам танци ! Мога да готвя и обичам къщната работа..... Ами общо взето това е . Кажи нещо за себе си?
-Аз съм Митко ....и пия!
***

Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове!
***
Всяка сутрин нови вицове