неделя, 28 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

СмЕх

Победителят в Х-фактор тази година печели разрешително за уличен музикант в Берлин.
***

Високият казал:
- Аз съм най-висок!
Дебелият казал:
- Аз съм най-дебел!
Красивият:
- Аз съм най-красив!
Глупавият:
- Аз най-глупав!
Умният:
- Аз съм най-умен!
Българинът казал:
- И аз...
***

Бременна блондинка е на преглед при гинеколога си:
- Знаете ли резус-фактора на бъдещия татко? - пита лекарят
- Мииии, към 14-15 сантиметра...
***

Късно през нощта. На дежурното гише на денонощната аптека се показва мъж:
- Госпожице, имате ли презервативи XXXXL?
- Ама, господине, защо стоите навън?! Влизайте!
***

-Мамо, вчера намерих телефон.
-Къде е ?
-Изхвърлих го.
-Защо?
-Нямаше бутони и отзад имаше нарисувана отхапана ябълка.
***
Всяка сутрин нови вицове