понеделник, 29 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

Тримата голи ловци-детска приказка

СмЕх

Кое е първото нещо, което ще чуе Кристиано Роналдо, когато дойде за мача с Лудогорец?
- Здравей, аз съм Николета Лозанова, приятно ми е!
***

- Как можахте да се напиете така?
- Попаднах в лоша компания. Бяхме четирима души. Аз имах бутилка водка, а останалите не искаха да пият.
***

Съпругата пита мъжа си, преди да замине сам на курорт:
- А защо не си сложил халката си?
- Ти луда ли си! В тая жега…
***

Тъщата мие чиниите. Показва на зетя една тенджера:
- Какво е имало тука ? Eдва успях да измия черното от нея..
- Имаше тефлоново покритие, мама ти стара !...
***

Техник отива на адрес и пита жената:
- Кой счупи телевизора?
- Мъжът ми. Аз хвърлих една чиния, а той се наведе...
***
Всяка сутрин нови вицове