четвъртък, 4 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

Стар костюм за лов на мечки, става и за
градския транспорт

СмЕх

-Госпожо, нямате право да ми говорите на ТИ!
-Майната ВИ!
***

Ако искате да съберете цялото си семейство на едно място, изключете интернета и изчакайте една минута в стаята с рутера...
***

Един мъж влиза в аптека:
- Имате ли шампоан?
- Само яйчен.
- Не, благодаря, аз искам да се изкъпя целия.
***

Колкото и да броите овце в опит да заспите, ако една от тях лежи до вас и хърка, няма да ви се получи...
***

На опаковка на презерватива пише: "използвай преди 2018". Не разбирам защо трябва да ми дават толкова зор.."
***

В книжарница.
- Добър ден ! Имате ли картички , на които пише " За единствената жена в живота ми " ?
- Да .
- Дайте ми две .
***


Всяка сутрин нови вицове