вторник, 9 септември 2014 г.

Вицове, септември 2014г.

СмЕх

Девети септември
Девети септември ми даде сандалки
За да тичкат краченцата малки
Девети септември ми даде геврече
Яж! - девети септември ми рече
 (съвсем истинско стихотворение от реалния соц)
***

Петърчо чете някаква книга и пита майка си:
- Мамо, защо Соломон е бил толкова мъдър?
- Защото е имал 300 жени и всяка една от тях му е давала съвети.
***

Ако размерът няма значение, защо никой не произвежда седем сантиметрови вибратори?
***

Днес направих добро дело. Разхождам си питбула. И гледам мъж гони маршрутка. Пуснах кучето - успя да хване маршрутката.
***

- Можеш ли да кажеш, че се е сбъднала някоя от детските ти мечти?
- Да, когато мама ме дърпаше за косата, мечтаех да съм плешив.
***

- Как се чустваше по време на първия си скок с парашут?
- Като птица - летя и сера, летя и сера. . .
***

ЧЕТЕТЕ ОЩЕ: 70 години „Девети септември“! Лозунги на социализма...http://daniivanov.blogspot.com/2014/09/70.html

Всяка сутрин нови вицове