събота, 27 септември 2014 г.

Лют скандал с майчиния език на Местан

Страхотен скандал вдигна Лютви Местан по телефона на Нова телевизия. Лидерът на ДПС се оплете в собствените си думи за майчиния език и глобата, която отнесе, като обвини журналистката, че е направила монтаж. Тя категорично отрече: "Кълна се, няма такова нещо!".
"След като направихте абсолютно скандален монтаж на изказването ми в Долни Лозен - там казах, че не е нормално да бъда глобен, ако кажа няколко думи на майчин език, аномалия е за това, че съм глобен, че съм казал няколко думи на майчин език. А не че е ненормално, че всички оратори преди мен са говорилии на български език", избухна Местан.

"Господин Местан, успокойте се. Това не е нормално", отвърна журналистката. Диана Найденова покани Местан да отиде в телевизията, за да изгледа материала. Аз съм глобен от българската държава за това, че съм си позволил да кажа няколко думи на майчин език в предизборната кампания.