събота, 11 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Чиста водица, мирна главица

СмЕх

Етапи на мъжкото изтрезняване /след прибиране в 6,00 часа/ при поне 3 промила в кръвта :
10.00 - Повече няма да лизна пиене докато съм жив!
12.00 - Днес няма да ям нищо!
14.00 - Днес сигурно ще умра !
15.00 - Лек сън с халюцинации!
17.00 - Препечена филийка със сол!
18.00 - Абе може и да пия една бира, ама не е сигурно!
20.00 - Трета бира и мисъл: "Снощи колко малко пих, а колко глупости изприказвах".
22.00 - Пета бира, достигане на Нирвана. Слушане на женска лекция против алкохола. Сравнение с други пияници. Причини, фактори, прогнози!
23.00 - Лягане.
***

Село... Нощ....
Младеж и девойка седят на пейка и гледат небето...
Той пита:
- Виждаш ли тази звезда горе?
Тя: - Виждам...
Той: - Това си ти. А онази виждаш ли я?
Тя: - Виждам...
Той: - Това съм аз. А онези двете една върху друга виждаш ли ги?
Тя, усещайки накъде вървят нещата се сгушва в него и отговаря:
- Даааа, виждам, виждам...
Той замечтано въздъхнал:
- Това съм аз на мотора...
***
Табела в зоопарка:
"Уважаеми маймуни! Явно това ще стигне по-бързо до вашия мозък,затова моля ви, не яжте храната,която ви дават хората!"...
***
Срещат се двама роми:
-Оооо, здрасти, как си, оня кон, дето умря миналата година, впрягаш ли го още?
-Бе, как ши го впрягам, бе, нали умря?
-Карай, лаф да става , дай една цигара.
***
- Винаги ям много, когато съм нервна!
- Така като ти гледам фигурата, не водиш спокоен живот...
***
Всяка сутрин нови вицове