четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Малка е тераската...

СмЕх

Ако Роналдо беше преподавател в НАTФИЗ, със сигурност нашето кино щеше да е на много високо ниво
***

След мача:
Роналдо иска фланелката на Моци, а Моци иска заплатата на Роналдо
***

Къде ли не съм била - Гърция, Италия, Франция, Тайланд .. а и на Mалдивите също не съм била...
***

Мъжът ми се върна от командировка-погледна в гардероба, в банята, на терасата....Аз лежа и се усмихвам-търси, търси, и аз преди малко се прибрах.
***

Лесно е да вземеш жената на някого, ама я се опитай да му я върнеш...
***

Баба чака пред кабинета на кардиолога. Излиза лекарят и пита:
- Вие за ЕКГ бяхте, нали?
- Не, не, аз съм за БСП!
***

Пред най - скъпия хотел в града стои красива млада жена. От хотела излиза чужденец и я пита:
- Ду ю спиик инглиш?
Тя му отговаря:
- Литъл.
- Хау литъл?
- 200 доларс.
***
Всяка сутрин нови вицове