петък, 3 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Ще трябва време...

СмЕх

Мъж купува подарък за жена си.
– Дайте ми, моля, една дамска блуза за около 80 лв.
– Някакъв цвят, размер, материя, модел?
– Няма значение.
– Е как така!?
– Ами така – при всяко положение жена ми ще дойде да си я смени!
***

На един жена му изчезнала безследно, след шест дена се прибира и казва:
- Мъжоо, като ме отвлякоха едни яки младежи... беше ужасно..секс, секс, секс 15 дена!
Мъжът:
- Какви 15 ма!? Теб те няма от шест дни!
Жената:
- Емм, аз само дойдох да ти се обадя!
***

- Добър вечер, един билет, моля!
- За Хобитът ли?
- Не, за мен. Тази зад мен не я познавам....
***

Рядкото правене на секс води до късогледство! А честото правене на секс води до две неща - амнезия, и второто............не го помня!
***

Сложих си парола на телефона и нагласих когато се въведе грешна парола да прави снимка. Сега имам тридесет и пет мои пиянски снимки.
***

Двама старци седят на пейка в градинката и хранят птиците с трохички. По едно време единият казва:
- А бе, тези птички много приличат на нашите политици. Докато са на земята кротко си ядат трохички, а като се издигнат на високо ти серът на главата.
***

Жена и кокошка, отдалечат ли се на повече от 100 метра от къщата, значи са ничии...
***
Всяка сутрин нови вицове