събота, 4 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Утре на избори

СмЕх

Група опитни археолози по време на разкопки намерили група неопитни...
***

Като бяха на власт комунистите - имаше комунистически паради.
Там където са на власт военните, правят военни паради.
Като гледам какви паради се правят сега, веднага разбирам кои са на власт...
***

Кола блъска човек. Пострадалият към шофьора:
- Абе, тъпанар, няма ли да се научиш да караш, бе? Вчера пак ме блъсна.
Шофьорът:
- Извинявай! Не те познах...
***

Най обичам като ми кажат ,, Ми аз мога да се веселя и без да пия!" Ми аз пък мога да пия и без да се веселя, ама не се обаждам...
***

Влиза някакъв в автобуса и вика:
- Горе ръцете всички! Това е обир!
Един студент се обажда:
- Еее, мама ти да е*а, изкара ми акъла. Помислих, че си контрольор.
***

С тия смартфони и тачскрийни навсякъде поне всички се научиха да си режат ноктите редовно.
***

Какво нещо е живота...Тъкмо свикнеш с някой и той вземе че си смени профилната снимка
***
Всяка сутрин нови вицове