четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Вицове, ноември 2014г.

Анита Желева ще представя България на най-авторитетния 
конкурс за омъжени жени в света – Mrs World 2014 г., 
съобщиха от Профайл (каквото и да е „Профайл“ бел. авт.)
Организаторът на конкурса Дейвид Мармел е включил
 в десет дневната програма и среща на 
участничките с президента на САЩ Барак Обама.

СмЕх

Една древна китайска мъдрост гласи: "Ако няма какво да кажеш, кажи китайска мъдрост."

***
- Колко лъжички захар искаш в кафето?
- Седем.
- Брат, не се мъчи, земи си баклава.
***

- Скъпи, пипал ли си джипиеса в колата наскоро???
- Да, проверявах колко е пътя от София до Видин...
- Ами, много ти благодаря, аз съм във Видин!
***

Виждайки падаща звезда на Иванчо не му стигна времето да дефинира точно желанието си. На другия ден получи колело с цици
***

Eдин приятел ми разправя:
Всяка вечер, пия по две хапчета! Хапче за полова мощ и хапче за успокояване! Ей тъй, ако не ми стане - да не ми пука!
***
Всяка сутрин нови вицове