понеделник, 3 ноември 2014 г.

Вицове, ноември 2014г.

СмЕх

Импулсен телефон:
- Кажи сладурче. Как да те възбудя?
- Абе лельо Миленче дай ми мама, че не мога да намеря синята ми блуза...
***

На гарата в Германия. Върви евреин с огромен куфар и разпитва германците:
– Извинете, как се отнасяте към евреите?
Първият немец:
– Обичам ги, като родни братя…
– Благодаря, довиждане.
Вторият немец:
– Обожавам ги!
– Благодаря, благодаря…
Третият немец:
– Евреите ли, не мога да ги понасям.
– Ох, най-после един честен човек. – зарадва се евреинът. – Бихте ли ми подържали куфара, че ми се ходи до тоалетната.
***

Обажда се един шеф в офиса си:
- Някой тъпанар да се е обаждал?
- Не, Вие сте първия.
***

Разговор между две приятелки:
- Разбра ли, че пак трябвало да местим часовниците?
- Жалко, тъкмо свикнах, че моят е в кухнята.
***

Съпруг и съпруга спят. Изведнъж жената се стряска на сън и изкрещява:
- Мъжът ми си идва!
Съпругът й скача и се пъхва в гардероба. Излиза, гледа гузно, жената седи, подпряла глава с двете си ръце, той сяда до нея, потупва я по рамото и казва:
- Няма нищо, мила, и двамата сме се поизнервили напоследък...
***
Всяка сутрин нови вицове