вторник, 4 ноември 2014 г.

Вицове, ноември 2014г.

Добро утро

СмЕх

Българинът ползва подлеза само в крайна нужда, а също по голяма и по малка.
***


Песимист - това е живеещ в България оптимист
***

Някак си е тъжно, когато мъж купува в аптеката по един презерватив…Чудиш се - пари ли няма, или сили?
***

Защо в Сибир няма рапъри?
При -35 градуса няма как да израснеш на улицата...
***

Трима съседи спорят кой отглежда най-големите ябълки в селото. Първият вика:
- Аз, като сложих една ябълка на кантара, и той се счупи.
Вторият надцаква:
- А аз, като сложих моята на кантара, той се счупи и заедно с него и масата.
Третият направо избил рибата:
- А аз, като сложих моята на каруцата...
- Какво бе, да не счупи каруцата?!
- Не, излезе един червей и ми изяде коня.
***

"Истинският мъж" е митологично създание, измислено от жените, за да плашат с него мъжете си...
***

Пиша съобщение на момичето: "Много ми беше хубаво с теб!" Получавам отговор: "Не само на теб!" ... мамка му, двусмислено ми прозвуча...
***
Всяка сутрин нови вицове