понеделник, 10 ноември 2014 г.

Уволниха флейтата на Местан

Кристиян Коев-Флейтата, познат като едно от лицата на февруарските протести през 2013
година, e уволнен от областния управител на София.

В администрацията Коев е бил консултант по евофондовете, назначен на граждански договор от предходния областен управител Емил Иванов от ДПС.

В понеделник новият управител на Софийска област е прекратил гражданския договор на Коев.

„Като причина за уволнението ми виждам факта, че искаха да ме направят водач на листа на ДПС за изборите, което не стана по ред причини. Не съм го коментирал, защото просто го очаквах. Аз съм най-свързан с ДПС медийно“, каза Коев и обясни, че той е единственият човек, на когото в първия работен ден на новото правителство е прекратен договорът.

Областният управител на София Юлиян Леков, който е член на СДС, беше назначен на поста от служебното правителство на Георги Близнашки. Понастоящем Коев пък работи на договор в пресцентъра на ДПС.