сряда, 10 декември 2014 г.

Вицове, декември 2014г.

Айфоните могат ли това, а?

СмЕх

- Сара, чух че мъжът ти е заминал в командировка?
- Да. Е, и какво?
- Да дойда ли при теб довчера?
- Как смееш! Аз да не съм продажна жена?
- Ама, Сара, кой ти говори за пари!
***

- И запомни, момчето ми, парите не са най- важното!
- Знам, тате, но довечера ще излизам с най-важното, а то... иска пари!!!...
***

-Айде деее, само ми кажи вълшебната думичка!
-Мола?!
***

Късно вечерта две братчета гледат през ключалката в спалнята на родителите си. По едно време по-голямото казва:
- Погледни какво правят! А на нас не ни дават и в носа да си бъркаме даже.
***

По телевизията дават италиански филм. В едър план разгневена жена крещи на мъжа си:
- Идиото! Кастрато! Импотенто!
Гласът зад кадър превежда:
- Иди си, скъпи, аз съм много разочарована от теб!
***
Всяка сутрин нови вицове