събота, 13 декември 2014 г.

Дъщеря на авиационен шеф с унизително публично извинение! Видео

Засрамен и с преклонена глава, високопоставен изпълнителен директор на авиопревозвача „Кориън Еър“, чийто „гняв заради ядки“ забави полет, се извини публично за своето лошо поведение, избухнало защото ядките били сервирани в пликче. По време на инцидента крещящата Чо Хюн-ах, старши вицепрезидент в компанията, гневно настояла стюард незабавно да бъде отстранен от състава на екипажа, защото ядките й не били предложени в купа.
След това Чо принудила самолета да се върне на летището в Джей Еф Кей в Ню Йорк, за да може стюардесата да бъде изхвърлена от самолета.

Облечена в черно палто и с наведена от срам глава Чо каза пред репортери с едва доловим и треперещ глас, че съжалява за инцидента, случил сена 5 декември. „Искрено се извинявам“, каза тя. Чо добави, че също „искрено ще се извини“ на стюарда на лична среща.

Унижавайки я допълнително, баща й и член на управителния съвет на „Кориън еър“ Чо Янг-хо определи поведението й като „глупаво“ и се извини, че не е възпитал дъщеря си по-добре. Той добави, че най-голямото му дете също ще напусне своя изпълнителен пост.

Полет 86 вече е бил на пистата и готов да излети, когато Чо избухнала, след като неназован стюард сложил пред нея ядки макадамия в пликче. Гневна, че служителят не е следвал протокола и не е сервирал ядките в купичка, тя започнала да крещи на стюарда и му казала да донесе наръчника за поведение на компанията, за да прочете на глас от него как трябва да се сервират ядките.

Когато служителят не изпълнил разпореждането, Чо побесняла и му заповядала да слезе от самолета. Без да предупреждават 250-те пътници в самолета, пилотите изпълняват искането на Чо машината да се върне, за да може стюардът да бъде изхвърлен. Това забавило полета с около 20 минути.
ВИДЕО