четвъртък, 29 януари 2015 г.

Вицове, януари 2015 г.

Семейна снимка

СмЕх

След 30 години едни съученици се би ли събрали на банкет. Имало много лекари, учители, техници, инженери и един свещеник. По едно време един от учителите попитал:
- Василе, кажи ми честно, има ли бог или не?
Свещеникът въздъхнал и отговорил:
- Нека да не си говорим за работа!
***

Жената се умилква около мен:
- Скъпи, не мислиш ли, че аз съм идеалната жена?
- Какво говориш, скъпа? Ти си много повече от идеалната жена.
- Колко повече? – ме пита тя кокетно.
- Към петдесет килограма – й отвръщам.
И скандалът започна...
***

Уморени от борбата срещу кражбата на продукти, шефовете на кланицата набират вегетарианци за персонал.
***

- Какво е любовта?
- Любовта е болест, която, като всяка друга болест, се лекува в леглото.
***

Майка вика на хлапето си, което седи в пясъчника и яде нещо:
- Какво ядеш?
- Не знам.
- А откъде го взе?
- То само си допълзя.
***
Всяка сутрин нови вицове