понеделник, 16 февруари 2015 г.

Вицове, февруари 2015 г.

Добро утро!

СмЕх

Как да спечелиш мъж в 10 стъпки
1-ва стъпка - свали си дрехите
... и направи 9 стъпки към него...

***

Разбили са ми мейла. Не знам как са се досетили, че съм сложил за парола годината, в която папа Григорий IX канонизира Свети Доминик - 1234?

***
Разговор между шофьори:
- Трака ти калника!
- Какво?
- Трака ти калникааааааа!
- Какво?
- Викам, че ти трака калникааааааа беееее!
- Какво? А бе говори по - силно, че ми трака калника и не мога да те чуя!

***

Млад баща си играе с малката си дъщеря. Изведнъж детето спряло и казало:
- Достатъчно, заболя ме главата!
Бащата озадачен погледнал майката:
- И на това ли успя да научиш детето?

***

На прием в президентството:
- Защо сте угрижен, господин посланик?
- Откраднаха ми златния часовник на вашия прием, господин президент.
- Подозирате ли някого?
- Онзи мъж със синия костюм.
- Но това е министърът на правосъдието! Сигурен ли сте, че е той?
- Уви, да...
След малко президентът се връща при посланика:
- Ето вашия часовник!
- О, министърът сигурно се е почувствал неудобно?
- Не, той даже нищо не усети...