понеделник, 2 февруари 2015 г.

Вицове, февруари 2015 г.

СмЕх

Мъж и жена решават един ден единият да купува продукти за ядене, на следващия ден другият. Прибира се мъжът от работа и гледа бележка:
- Скъпи, излизам с приятелки... Днес има спагети, тенджерата е в шкафа, сиренето и маслото в хладилника - сготви си ги!
На другия ден жената се прибира от работа и намира бележка:
- Скъпа, отивам с момчетата на по бира. За вечеря има риба. Въдиците са в коридора.

***


- Може ли да ми пуснеш копие по факса?
- Не, от мястото където се намирам, не мога.
- Къде си в момента?
- В 21ви век.

***

Пътувам си в метрото, срещу мен седи едно момче, чете книга, но от време на време вдига поглед към мен и ме гледа изпитателно. Хубаво момче. Явно идва неговата спирка и той става. И тогава виждам книгата, която чете: "Как да разпознаем вещиците"!"

***

Рамзес ІІ прави пирамида и диктува на калиграфите:
- Той беше велик воин, мъдър човек, мъжествен император...
Докато пишел, единият от калиграфите тихичко попитал друг:
- Мъжествен с две пи*ки ли се пишеше?

***

Жените са хитри същества - ще легне на гърдите ти и ще попита:
”Миличък, някога изневерявал ли си ми?”
и после само ще чака да ти се ускори пулса
***
Всяка сутрин нови вицове
Varna city park