сряда, 25 февруари 2015 г.

Вицове, февруари 2015 г.

Рокенрол

СмЕх

Две блондинки разговарят:
- Чух, че морковите били много полезни за зрението.
- Да, бе, муцка! Наистина не съм виждала заек с очила.

***
Мразя да шофирам, но ми трябва кола, за да стигна до работа. Мразя си работата, но трябва да работя, за да изплатя колата.

***

Събота сутрин. 4:30 часа.
Събужда се мъжа, облича се, взема приготвените още вечерта такъми и излиза на риболов.
Обаче на вън вали пороен дъжд и човека се прибира. Оставя нещата и започва да се разсъблича, за да си доспи. Жена му в просъница:
- Какво става?
- Ами вън вали като из ведро.
- А моя идиот отиде за риба ...

***

Нахлува в банката крадец, но нещо се обърква, полицията пристига. Крадецът сграбчва най-близката жена:
- Ти ще си ми заложница, как се казваш!
- Пенка.
- О, покойната ми майка се казваше Пенка, бягай навън!
Крадецът я пуска, сграбчва мъж и го пита как се казва. Онзи отговаря:
- Иван, но приятелите ми викат Пенка.

***

След баня, мъж излиза гол до кръста на терасата покрит само
с една кърпа:
-Браво,мъжо,браво! Поквзвай се гол,та да те видят всички съседи!
-Ами,да. Нека ме видят колко съм слаб и как не ме храниш!
А жена му се провиква от вътре:
-Ами тогава махни поне и кърпата,за да видят хората защо не те храня!
***