сряда, 4 февруари 2015 г.

Вицове, февруари 2015 г.

Айде на санирането...

СмЕх

Не е толкова страшно да останеш сам на Св. Валентин. По-страшно е, ако останеш трезвен на Св. Трифон Зарезан!
***

Мафиотски шеф на смъртно легло диктува завещанието си:
- На третата ми жена завещавам къщата в Бояна. На любовницата ми - вилата на Бахамите. На другата ми любовница оставям вилата на Канарите. А на сина ми, който смята, че най-голямото богатство на света са честният труд и здравето, завещавам градинската лопата, спортната ми шапка и старите ми кецове.

***

Хубавото на санирането е, че при наводнение ще има отлепени плоскости. Качваш се на сала и отплаваш за един по енергийно-ефективен свят.
***

- Синко, какъв искаш да станеш като пораснеш?
- Ами не знам, още не съм решил.
- Защо не станеш лекар?
- Ти пък, тате... Нали знаеш, че не мога и една муха да убия...

***

Кметът на един голям наш град обявил награда от 1000 лв, ако някой очисти града от хилядите цвъкащи гълъби. Дощъл един въэрастен пенсионер, отворил едно сандъче и от там излетял голям син гълъб - увлякъл всички със себе си и градът се опразнил. След седмица кметът връчил с тържество наградата на старчето и тихо го попитал:
-Абе, деденце, да ти се намира и голям син циганин?
***
Всяка сутрин нови вицове