четвъртък, 26 февруари 2015 г.

"Оставката на Георги Първанов е най-добрата новина за дена"

Оставката на Георги Първанов е най-добрата новина за дена. Пада ми голямо гайле от душата.
Това обяви съпредседателят на РБ Радан Кънев пред bTV.
„С групата на АБВ работим много добре, просто работата ми с Георги Първанов бе голям компромис от моя страна. Знаете ли колко много ми е било трудно да обяснявам на хората, след като ме питат: „Радане, какво правиш с Гоце?” Мислите, че ми е било лесно да отговарям на нещата. Трудно ми е било. Иначе с Калфин и другите хора от парламентарната група на АБВ работим много добре”, обясни още Кънев.







Оставката на Георги Първанов е чудесна
новина за България. Това каза в кулоарите на Народното събрание съпредседателят на Патриотичния фронт Валери Симеонов пред bTV.
Той подчерта, че патриотите не са част от управляващото мнозинство, а само подкрепят това, което е полезно за България и са срещу всичко, което е вредно за родината ни.