понеделник, 16 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Джим Кери снима нов филм

СмЕх

Ротвайлер, доберман и дог в чакалнята при ветеринаря.
Ротвайлера:
– Ох, пичове загазих. Стопанина ме остави да пазя пред гаража. Мина една
супер готина кучка, аз се улисах по нея и … откраднаха колата на шефа!
И сега – „клъц“ – ще ме кастрират, за да не правя така друг път.
Добермана:
– Остави се ! Мен пък ме оставиха да пазя къщата , мина една засукана кучка, и аз – след нея. Като се върнах, къщата обрана. И сега – „клъц“ – кастрация!
Дога:
– Лежа си аз на дивана, стопанката излиза от банята по халат. Изпусна си гребена, наведе се да го вземе, а халата късичък, късичък… Не издържах, скочих и я оправих!
Ротвайлера и добермана в глас:
– Лелеее… и сега „клъц“!
– А, неее… – „клъц“ – на вас. На мен ще ми пилят ноктите!

***


Студент е на изпит по история на БКП. Питат го:
- Кой е Карл Маркс?
- Карл Маркс е мъртъв! Да почетем паметта му с минута мълчание!
Комисия става. Мълчат една минута.
- А кой е Ленин?
- Ленин е мъртъв, но делото му е живо. Да почетем паметта на великия вожд с минута мълчание!
Стават. Мълчат една минута. Професорът шепне на член от комисията:
- Пишете му тройка, че сега ще ни накара да пеем Интернационала, а аз знам сaмo първия куплет.

***

След свършване на работното време, мъжът се прибира на бегом от работа, хвърля се към жена си, целува я и я носи в спалнята, където правят бурен и страстен секс.Уморени лежат:
–Е скъпа, как ме намираш без мустаци?
–Ама това ти ли си? Я иди и хвърли боклука!...

***

Жената:
- Ауууу, каква романтика - свещи, масло...
Мъжът:
- Хайде, стига приказки, затваряй капака на колата и да тръгваме!

***

- Ние със жена ми имаме уговорка - единия ден ходя до магазина аз, на другия пазарува тя.
- И какво, доволен ли си?
- Ами да - единия ден пием, на другия замезваме.