вторник, 17 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Къщи в Токио

СмЕх

Напрежение в Македония, искат си Крим!

***

Жена се връща в къщи в 6 сутринта очевидно пийнала и с омачкани и поокъсани дрехи.
Мъжът ѝ крещи:
- Къде ходиш цяла нощ? Не съм мигнал от притеснение!
- Я стига вика, да не мислиш, че аз цяла нощ съм спала?

***

Когато хвана чаша с ракия и два гласа ми бучат в главата, единия казва :
- Изпий я, изпий я!
А другия казва :
-Не го ли чу, бe ? Изпий я!

***

Урок по парашутизъм. Скача човека, лети
надолу, ама парашута нещо не се отваря. По
едно време, гледа някакъв мъж лети
нагоре.Човекът попитал:
- Абе как се отваря тоя парашут?
Оня отговорил:
- Ааа, не знам, аз съм сапьор...

***

- Мамо, нали си наясно, че заради коженото ти палто е било измъчвано едно невинно животно?
– Забранявам ти да говориш така за баща ти!