неделя, 29 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Началото...

СмЕх


Трима селяни се надлъгвали кой е отгледал най-големи ябълки:
- Аз като сложих една ябълка на кантара и тя го счупи!
- А аз като сложих една на кантара, и тя го счупи заедно с масата!
- А аз като я сложих на каруцата...
- И ти счупи каруцата ли? - попитали първите двама.
- Не бе, излезе един червей от ябълката и ми изяде коня!

***


Служителката, която работеше в "Секс по телефона" я изнасилиха от неизвестен номер...

***

Била си сложила силикон заради мъжете.Ми те,мъжете, обичат и бира,що не си сложи и канелки?

***

- Тате-тате, каква е разликата между пушката и картечницата?!?
– Ами… как да ти обясня – ето пример. Представи си, че първо говоря аз, а после – майка ти…

***

Жените пият, пушат и карат лъскави автомобили...
Някои даже спят с други жени...
Скоро ще ни отнемат всичко, което обичаме!
***