четвъртък, 5 март 2015 г.

Вицове, март 2015 г.

Уличен музикант...

СмЕх

Нова историчка влиза в клас и задава въпрос:
- Деца, кажете ми, кой е превзел Константинопол?
Абсолютна тишина.
- Тогава ще извиквам по дневника... Да каже номер 6, Петърчо.
Петърчо:
- Не съм аз, госпожице. Сигурно Гошко го е взел....
Учителката отива при заместник директора и му обяснява, че 6Б клас се подиграва с нея и не иска да отговаря, кой е превзел Константинопол..
Заместник директорът:
- Мда-ааа... 6Б, значи... Константинопол, значит... А той скъпо ли струва, тоя Константинопол?
Учителката, обляна в сълзи отива при директора.
Директорът я изслушва и казва:
- 6Б, казвате? Не, тия са такива гадове, че никога няма да го върнат.

***

,Дежурен матрос докладва на капитана на презокеански туристически кораб:
- Господин капитан, разрешете да доложа – имаме пробойна на кораба!
Капитанът:
- Как разбрахте?
Матросът:
- В плувния басеин има акула!

***

Група туристи разглежда Лувъра. След многочасова обиколка из залите на музея, екскурзоводът казва:
– Ако имате някакви въпроси, моля, аз съм на ваше разположение.
– Кажете, – обажда се една дама, – с какво търкате пода, за да блести така?

***

Блондинка фотомодел е на снимки.
Фотографът:
- А сега, миличка, направи замислена физиономия! Ок, ок ще ти помогна: колко е седем по девет?

***

Скучаещ пасажер пита стюардесата
- Мила, какво означава ТУ-154-4-2П ?
- Ами , Ту - от Туполев, 150 - местата в салона, 4 - броя на екипажа
- А 2 П?
- Ааа... това сме ние, двете с колежката.