вторник, 31 март 2015 г.

Цитат на денят! Бойко: Понеже имам големи гърди, само за кърменето в мола не са ме питали

Аз понеже имам големи гърди, само за кърменето в мола не ме е питал някой. С тези думи
премиерът Бойко Борисов отговори на въпрос на медии в Съдебната палата дали очаква да бъде извикан и за КТБ и дали е имало среща между него и Цветан Василев.

Премиерът призова Цветан Василев да се върне, обеща му охрана


Цветан Василев е отишъл да се извини лично на Бойко Борисов за тормоза на който беше подложен по време на протестите. Тогава недоволни с плакати обсаждаха всеки ден къщата му в Банкя.
"Няма да ми повярвате, но аз се заклевам - Цветан Василев, дойде да ми се извини за това което са ми причинили той, Бареков, ТV7 и цялата тази пасмина, която ме беше оградила. Всяка сутрин стотици платени, които ги показвах, че са платени ми обграждаха къщата", каза Борисов на въпрос дали е имало среща между него и мажоритарния собственик на КТБ Цветан Василев.

"С месеци наред Цветан Василев ме молеше да се видим. Накрая му казах ела в Банкя, но мен ме наблюдават", каза още той. "Тогава многократно казвах, че следят къщата ми. Казах му не виждам тема за разговор, защото башибузуците, ордите на Бареков, бяха всяка сутрин пред дома ми. Разболяха детето ми ", обясни Борисов. "Нямаше телевизия, където да отида, без да я обкръжат", каза още министър-председателят.

Премиерът заяви, че той неколкократно е заявявал от парламентарната трибуна, че тези хора ще съсипят банката. "Вижте сега манипулацията - той казва: "Аз съм се срещал с тримата лидери на управляващите партии, но на 6 юни съм се срещнал с Бойко Борисов", поясни премиерът.


Борисов призова Василев да се върне в България и обеща той личон да му осигури охрана още от границата.

Обновена!