неделя, 12 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

СмЕх


- С тази пола не можете да играете главната роля! - казва режисьорът.
- Защо, моля ви се? - пита артистката. - Това е най-красивата ми минипола.
- Възможно е, обаче когато вашият партньор ви каже "Елено, ти криеш нещо от мене", публиката ще се пукне от смях.

***

Майката ужасена вижда в градинката малкото си момченце да пъха в уста жив дъждовен червей.
- Какво правиш! Не бива да ядеш червейчетата!
- Защо, мамо?
Майката, малко по-спокойно, започва да обяснява:
- Ами, представи си, че майка му излезе от земята и не може да си намери детенцето-червейче...
Синчето, гузно:
- Няма да излезе!
- Защо мислиш така?
- Защото вече я изядох...

***

Госпожице от Бургас ли сте ?
- Ньека туй засига остани тайна...

***

Пернишка сватба - най-добрият начин да оцениш далечните роднини в близък бой!

***

- Май не трябваше да се женя... - казва един в бара.
- Защо?
- Ами - несходство в мирогледа! Жена ми не може да ме търпи, когато съм пиян, аз нея - когато съм трезвен...