понеделник, 13 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Подай ми ключ номер 8...

СмЕх


Министерството на образованието усилено работи по проблема с изтичане на мозъци: Няма мозъци-няма изтичане...


***

Между социолози:
- Броят на оптимистите у нас расте.
- А как гледате на този факт?
- Песимистично.

***

Собственик на голяма фирма вика директора и започва:
- Синът ми скоро ще завърши и ще започне работа. Мисля да го назнача за ваш нов помощник. Настоявам да не проявявате към него никакво по-специално отношение! Дръжте се с него както към всеки друг мой син...

***

- Какво кара хората да стават метеоролози?
- А ти помислил ли си в коя друга служба може да грешиш в петдесет случая от сто и пак да те държат на работа?

***

В църквата малко негърче разговаря с Бога:
- Господи, защо си ми дал тази черна кожа?
- За да понасяш по-лесно слънцето на Африка, чадо.
- А защо си направил косите ми толкова къси и къдрави?
- За да не се заплитат в шубраците на саваната, чадо.
- А защо тогава, Божичко, съм се родил в Магадан?