петък, 17 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Китай не спира да учудва...

СмЕх


От стая с 20 компютъра трябвало да се откраднат всички компютри за 5 мин.Състезавали сe петима цигани от САЩ, петима цигани от Италия и 5 от България.
Първо влезли тези от САЩ – за 5 минути успели да откраднат само 14 компютъра.
Италианските циган откраднали 10 компютъра за 5 мин. А когато влезли тези от България, на 4- ата минута сe чул глас: - Сали, да открадна ли и тапетите?

***

Когато се скараме вкъщи и почнем да си играем на мълчанка, отивам право в кухнята и затягам капачките на бурканите. После затягам крановете на чешмите. После чакам тя първа да проговори.

***

Един уролог казва на друг:
- Бях на екскурзия в Брюксел. Видях статуята "Пикаещото момче". Не ми хареса, лицето някакво измъчено, а струята слаба.
- А ти какво искаш? Толкова години без движение, голо на улицата. Мисля, че всичко е ясно - хроничен простатит.

***

Тя никога не спеше с мъж на първа среща. Но този път не издържа и заспа.

***

- Жена, защо не си ми изгладила костюма?
- Но аз го изгладих!
- Не е вярно! Заплатата ми стои непокътната в джоба.