петък, 24 април 2015 г.

Вицове, април 2015 г.

Лятото не идва, защото сме още дебели...

СмЕх


След сватбата:
- Скъпа, от този момент забравяме местоименията "аз" и "мен" ... От сега нататък ще има само "ние" и "нас" ... Разбираш ли ме?
- Разбирам ...
- И какво си разбрала ...?!
- Разбирам това, че НИЕ спешно се нуждаем от ботуши на висок ток

***

Корабокрущенец с последни сили се добира до остров и докато изплува започва да целува земята и да вика от радост:
- Земя, Земя...
А от храстите се чуват още по-радостни викове:
- Месо, Месо...

***

-Татко, защо Веселин Маринов пее и скача едновременно?
- Защото, сине, когато целта скача е по-трудно да бъде уцелена.

***

Говорят че вече нямало джентълмени...
Има има,онзи ден видяx един държи чадър на жена си в дъжда,докато тя сменяше спуканата гума на колата им...

***

Негърче, намерило кутия с бяла боя и се боядисало цялото...
- Мамо, мамо, виж! Вече съм бял!
- Бял си значи! Мискинин! Мърляч! - погнала го майка му и бой...
- Тате, тате виж! Вече съм бял!
- Аааа, а сега как ще те измием, бе!? - и бой, бой....
Отскубнал се малкия, върви и си мисли:
- Ей, от петнайсет минути съм бял.....Ама вече не понасям негри!

Всяка сутрин нови вицове